Реєструвати чи не реєструвати? (тренінг для бенефіціарів)

Чи варто реєструватися як ФОП (фізична особа-підприємець), якщо ви розпочинаєте власний бізнес? Хто має право зареєструвати ФОП і як це зробити, відповідно до вимог чинного законодавства у 2017 році? Відповіді на ці питання хотіли почути (і таки одержали) 15 червня наші бенефіціари проекту Міжнародної організації з міграції, який ми допомагаємо реалізовувати у Кропивницькому та області.


Отож покрокова інструкція з реєстрації ФОП схематично виглядає дуже просто:

  1. Визначаємося із обсягом доходу і обираємо зручну систему оподаткування (загальну чи спрощену для певної групи платників податків. одну із чотирьох).
  2. Пробуємо попередньо розрахувати обсяг єдиного податку, пам'ятаючи пор Класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД).
  3. Вносимо дані до єдиного державного реєстру для проведення державної реєстрації, після чого, якщо ви обрали спрощену систему оподаткування, зверніться до органів фіскальної служби і подайте запит про отримання виписки з реєстру платника єдиного податку.
  4. Реєструйте в податковій службі книгу обліку (чи книгу обліку та витрат). Якщо ви збираєтеся залучати найманих робітників, станьте на облік у фондах соціального страхування. Можете також оформити печатку (за бажанням). Рахунок у банку ви мати не зобов'язані.
  5. Вітаємо, ви – ФОП.  

______________
Захід пройшов у рамках проекту "Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування внутрішньо переміщених осіб та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні", що впроваджується Міжнародною організацією з міграції за підтримки британського народу.


No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.