Маркетингові інструменти для бізнесу (тренінг для бенефіціарів)

Попередній тренінг із маркетингу з Вікторією Талашкевич сподобався нашим активним підприємцям настільки, що ця історія мала продовження 3 серпня.


Ось бриф тренінгу для підприємців-початківців. Сподіваємося, вам теж знадобиться :)

Маркетинг – це ряд ваших дій, завдяки яким ваш клієнт отримує максимум інформації про ваш товар, який його зацікавив.  Це не тільки, що ви робите для людей, а і те, що ви робите для удосконалення, аналізу релевантності вашого товару, "залишючись із товаром наодинці". 

У час соцмереж клієнти хочуть дізнатися всю інформацію в один клік, максимум два. Одна із найбільших помилок – коли ви не вказуєте ціну у соцмережах, що ускладнює отримання повної інформації, а отже змушує думати вашого потенційного клуєнта, що ви його уникаєте.

Підхід 5 P працює у випадках послуг і товарів також: це – продукт (product), ціна (price), люди/партнери (people/partners), місце (place), промоція (promotion).

Об'єднання місцевих бізнесів по нішам (у клуби, наприклад) сприяє вироблення певних внутрішніх правил гри, які не дозволяють перешкоджати вже товаришам і колегам веденню бізнесу втрачати вам потенційних клієнтів через негативний досвід.

Сайт-візитка – хороший захист від нещасних випадків у соцмережах: зламів, банів, скарг, раптової зміни політики сайту і втрати паролів. Як ресурс можна використовувати логрід, наприклад, на ресурсі tilda, та користуватися безкоштовним хостингом. 

Якщо ваші ціни нижче середніх на ринку, це не бізнес, а соціальне підприємництво. Заниження цін не сприяє привабленню клієнтів.  Ви можете продавати не більше 24 годин у добі, а отже більше замовлень за однією ціною не принесуть більше прибутків. Потрібно дізнатися, чи є серед вашої цільової аудиторії ті, хто готовий платити за ваші послуги більше, і розповсюдити інформацію  проваші товари/послуги для них.

Варто особисто спілкуватися із потенційними партнерами серед представників локальних бізнесів, не боячись конкуренції.

Як підвищити дохід: зменшити витрати; запитати себе про мету заробляти більше чи просто реалізувати свою соціальну мету; подумайте, як знайти іншого покупця, готового платити більше, без заниження ціни товару, на створення якого; аналіз ринку (на якому ринку ви працюєте; скільки коштує схожий товар у конкурентів; які дотичні до вашого бізнесу події відбуваються і відбуватимуться).

Планування просування у соцмережах – важливий інструмент. Проте просувати товар на власних сторінках – неетично. До того ж, бізнес-сторінки у facebook дозволяють планувати публікації наперед, і контент з'явиться незалежно від технічних збоїв. Також бізнес-сторінки дозволяють переглядати статистику і розповсюджувати тарґетингову рекламу.

Цільову аудиторію треба візуалізувати: де її знайти, як вона проводить вільний час, як її знайти та ін. Її треба вивчати і знати, на кого витрачати свій час, а хто поки не готовий до сприймання ваших послуг/товарів. 

Вивчайте канали комунікації за власним досвідом: запитуйте клієнтів, де вони дізналися про ваш товар/послуги. Статистика сайту допоможе дізнатися про ваших відвідувачів, тих, хто цікавиться вашою діяльністю, і або вийти з ними на зв'язок, або змінити тактику, щоб залучити аудиторію, яка цікавить вас.

Знання про ваші товари і прихильність аудиторії (вибір вашого товару/послуги через емоцію серед ряду поібних) завойовується як мінімум п'ятьма причинами, чому вартокупувати саме ваш товар. Головні аргументи – бажання індивідуального підходу і готовність за це платити.

Якщо ви знаєте, що ви не вмієте коротко і влучно розповісти про ваш товар, краще цього не робити. Це нормально: згадайте Стіва Возняка, який розробляв продукти "Apple" і Стіва Джобса, який їх представляв. Шукайте альтернативи різним способам презентації товару: тексти замість публічних виступів, відео замість текстів, інфографіка замість відео і т.д. або шукайте тих, хто може представити ваш товар. 

Підбираючи персонал, ви маєте самі чітко сформулювати вимоги до реалістичних результатів, яких хочете досягти залучаючи нового працівника і, що важливо, сформулювати чітко опис власного бізнесу, щоб пояснити новому працівнику, чим ви займаєтеся.

Рекламу потижнево розповсюджуйте з різних джерел, щоб точніше визначити вашу цільову аудиторію. 

Запрошуйте ЗМІ, які можна було б зацікавити подіями на рівні вашого бізнесу (ярмарки, виставки, нові технології, презентації, акції, флешмоби та ін.). Збирайте портфоліо з фото і відео, емоційні та інформативні.

Важлива також практика з візуалізації, чим і займалися учасники та учасниці наприкінці. Вам для – відео та фото з їхньою роботою і результатами. 


Захід проходить у рамках проекту "Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування внутрішньо переміщених осіб та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні", що впроваджується Міжнародною організацією з міграції (IOM Ukraine) за підтримки британського народу.

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.