Просування свого бізнесу в Instagram (тренінг для бенефіціарів)

Тренінг, на якому змушують робити селфі і постити в Instagram'і. Де "сидіти в телефоні"  – частина роботи, а не засіб від нудьгування. Такими методами (саме на практиці, а не в теорії) учасники та учасниці проекту переймали досвід Надії Кареліної у просуванні своїх бізнес-ідей в популярній сьогодні соцмережі 17 серпня.

Чому вчилися на тренінгу "Продажі замість лайків" (читайте і продумайте: чи ваші аккаунти мають ці складові?):

  • підбирати аватарку, що показує підприємця, а не товар чи щось інше;
  • прописувати шапку облікового запису так, щоб вона містила унікальну торгову пропозицію (УТП);
  • писати пост, що продає, і створювати для нього фото;
  • складати індивідуальний контент-план на тиждень/місяць і планувати публікацію постів на сервісах;
  • обирати стратегії і тактики просування бізнесу в інтернеті, не гублячись серед таких інструментів як масфоловінг, маслайкінг, коментінг, сторіз, прямі ефіри, хештеги, директ, реклама у блогерів, таргетинг,СФС, марафони та інтенсиви.

Ділитися порадами не будемо, адже на практичному занятті Надія підібрала набір порад і вдалих/невдалих прикладів особисто для кожного. Єдині універсальні фішки для кожного:
1. Регулярно постити на своїй сторінці.
2. Писати "тексти, які продають".
3. Підтримувати зв'язок зі своїми клієнтами у кількох зручних каналах: viber, telegram і, звісно, особисті дзвінки та sms-розсилку.

Сподіваємося, згодом опублікувати список каналів наших бенефіціарів, а також, що   ви побачите їх серед найпопулярніших місцевих сторінок.

______________
Тренінг пройшов у рамках проекту "Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування внутрішньо переміщених осіб та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні", що впроваджується Міжнародною організацією з міграції за підтримки британського народу.

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.