Кропивницький: підвищення тарифів за рахунок неіснуючих маршрутів?

У Кропивницькому триває вирішення питання щодо підвищенню тарифів на пасажирські перевезення. Громадяни вважають неприйнятним платити 5 грн за невідповідних умов перевезень (в основному це відсутність транспорту на деяких маршрутах у пізню годину та переповненість пасажирами салону в години-пік), місцева влада поки переносить прийняття із остаточного рішення.

ГО "Територія успіху" не могла лишитися осторонь цього питання і дослідила аргументи підвищення тарифів від перевізників, подані у відкритому доступі, зокрема були використані матеріали, надані міською радою м. Кропивницького у відповідь на інформаційний запит ГО «Територія успіху», та дані, розміщені на сайті Кіровоградської міської ради в розділі «Розрахунки перевізників». 

 Були проаналізовані розрахунки, подані наступними перевізниками:

  1. «УкрАвтоІнвест». 
  2. КП «Автолегіон – Варванської».
  3. ПП «Паритет Сервіс». 
  4. ПП «Сервіском».
  5. ФОП Шаповалов. 
  6. ФОП Баркар.
  7. ПП «Автобаз – Кіровоград». 
  8. КІРОВОГРАД ЄВРО ТРАНС.
  9. ФОП Кобченко.
  10. ФОП Шаповал.

Повний текст результатів аналізу можна переглянути за посиланням: Аналіз тарифи 15.02.17.pdf

А ось – короткі висновки дослідження, які, ми переконані, будуть цікаві, в першу чергу, пасажирам:

  • На сьогодні перевезення в місті Кропивницькому здійснюють фактично 8 перевізників. Два перевізника (ФОП Шаповал та КіровоградЄвроТранс) подали документи на здійснення перевезення на тих маршрутах, на яких зараз перевезення не здійснюються.

  • Розрахунки були подані навіть на ті маршрути, руху якими зараз не має. Наприклад: 118, 20, 126-а.

  • Помітно, що частина І розрахунків тарифу у перевізників «УкрАвтоІнвест», КП «Автолегіон – Варванської», ПП «Паритет Сервіс», ПП «Сервіском» збігаються на 100% (включаючи помилки). У перевізників ФОП Шаповалов, ФОП Баркар, ПП «Автобаз – Кіровоград», Кіровоград Євро Транс також економічне обґрунтування зроблено, як під копірку.

  • В середньому перевізники на 15% занизили показники кількості перевезених пасажирів. Автомобіль БАЗ має 14 місць для сидіння та 4 для стоячих. Але для розрахунків беруть основному – 14 місць, застосовуючи понижуючі коефіцієнти. Таким чином кількість пасажирів за один рейс коливається від 6 (маршрут № 118) до 50 (№274).

  • КТ «Автолегіон - Варварнської Ю.В.» врахувало пасажирів не існуючого 20 маршруту, але все одно їх дані на 50% занижені. Не враховано те, що це всі діагональні маршрути і відбувається зміна пасажирів. Закладено норма, що ТІЛЬКИ 343 дні на рік будуть обслуговувати пасажирів.

  • Витрати на ремонт у ПП «Паритет-Сервіс» та «Укравтоінвест» на порядок більший, ніж у решти перевізників. Значно у цих кампаніях вище ціни на проведення ТО. А норматив витрат у «Автолегіона» в 1,8 рази вищий ніж у інших кампанії.

2 comments (Add your own)

1. Кос wrote:
Матеріалів МАЙЖЕ достатньо для відкриття кримінального провадження за статтєю 366 Кримінального кодексу щодо внесення недостовірних данних в офіційні документи - розхрахунки тарифів зі сторони перевізника. По друге - ст.367 Кримінального коедксу "Недбальство" зі сторони виконкому Кіровоградської міської ради . Це не жарти. Лишилось лише докласти ДОГОВІР досліду пасажиропотоку, на який було витрачено кошти і є оціфійним опорним документом. ЗІбрати докази фактичною перевіркою відео кількості рейсів у відповідності до ПАСПОРТУ МАРШРУТУ, який повинен був бути долучений до розразунків. Відсутність КОЛЕКТИВНИХ ДОГОВОРІВ водіїв з ФОП що є обов.язково та на підтвердження зростання зарплати, наказів перевізників. Ліцензії перевірити та вияви ти лажу. Не виконання закону про автомобільний транспорт щодо ОБІЛЕЧЕННЯ ПАСАЖИРІВ - доказ протокольний. Чітко по закону перевірка протокольна всіх перевізників Повноважними органами під звіт громаді - а це ДРЕЖАВТОБЕЗПЕКА. Ці чинуши не пугані - пора потріпати їх. Відкрити кримінальне провадження доклавши такі матеріали, подавши заяву в Національну Поліцію в Управління по боротьбі з Економічною злочинністтю. ТІЛЬКИ ТАК. НУ і порушення регламенту та порядку прийняття з ознаками Конфлікту інтересів в Розумінн закону України "ПРо запобігання корупції"- відсутність погодження економічного відділу та транспорту КМР, невідповідність прийнятого тарифу 4,5 того що було задекларовано. І ще, те, що ФОПи прокладки свідчить про те, що вони кожен маршрут ділять як окреме царство, що незрозуміло взагалі здоровим глуздом економістам, так як одна організація - тобто ФОП є єдиним організмов і повинна усереднювати ціну і йде централізований збір коштів. ВІдсутність повного контролі за білетами породило зменшення на 36% перевезень як маніпуляційної складової так і кількість рейсів відповідно до ПАСПОРТУ маршруту з встановленими опорними дослідженнями, які нехтують у 82,25млн/на рік. Це злочин! Без подальших дій ці МАЙЖЕ докази будуть пилитись на полиці до наступного подорожчання. А духу подати заяву в органи мало, чи не так? Страшно? А на сході не страшно?

19/02/2017 @ 11:41 AM

2. Кос wrote:
ПІДТРИМАЙТЕ ПЕТИЦІЮ! дивно, що КП "ЕЛЕКТРОТРАНС" у перевезення в 8 млн. відмовляється від 3,5...4 млн. смт Нове. що зменшить адмінвитрати КП ізмінить маржинальний дохід підпрємства, зменшиться в частині постійних витрат.

http://e-dem.in.ua/kirovohrad/Petition/View/69

СТРОК до 04.03.17р.

19/02/2017 @ 11:45 AM

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.