КІРОВОГРАДСЬКІ ІНТЕРНЕТ ЗМІ І ПОЛІТИЧНА “ГРЕЧКА”. ПІДСУМКИ МОНІТОРИНГУ ЗА СЕРПЕНЬ

Офіційно передвиборчі перегони розпочнуться лише з 5 вересня, але кіровоградські політики, які прагнуть зайти у місцеву владу цієї осені, активну роботу зі своїм електоратом розпочали ще заздалегідь. Дехто, не збавляв темпів агітації ще з минулорічних парламентських виборів. Це проявляється в розміщенні зовнішньої реклами, роботі агітаційних наметів по місту, роздачі продуктових наборів і будівництві спортмайданчиків.

Про це свідчить і моніторинг інтернет ЗМІ за серпень цього року, на предмет наявності  замовних публікацій політичного характеру, а також прямої і непрямої політичної реклами. Хоч місцеві політики, традиційно, основним каналом комунікації з виборцем вважають друковані видання, вони не пропускають можливості вести агітацію і на сторінках інформаційних  сайтів.

Протягом серпня більш популярними були публікації, що мали ознаки непрямої політичної реклами з нейтральними подієвими заголовками та  вмонтованим в  текст новини агітаційним меседжем. До прикладу можна навести матеріал сайту «Рідний Кіровоград» –  «СВЯТКОВИМ КОНЦЕРТОМ ЗАКРИВСЯ ПЕРШИЙ ДЕННИЙ ТАБІР ДЛЯ ОСОБЛИВИХ ДІТОК. ФОТО» з іміджевим піаром Андрія  Табалова, керівника одноіменної з сайтом громадської організації, імовірного фаворита мерських перегонів. Також в цій категорії згадаємо публікацію ряду кіровоградських сайтів, зокрема сайту «Весь Кіровоград» –  «На Дворцовій з’явилася дизайнерська велопарковка з вказівниками (ФОТО)» , в тексті цієї статті кілька разів згадується другий найрейтинговігий кандидат на крісло мера міста – Артем Стрижаков. Загалом більшість таких публікацій серпня місяця стосується прізвищ даних двох кандидатів.

Рідкісним винятком можна назвати появу прямого агітаційного тексту на кіровоградських сайтах. Така публікація з ідентичним текстом з’явилась на сайтах «Рідний Кіровоград» і «Перевесло»  – «СЕРГІЙ МИХАЛЬОНОК: МИ ДАМО МОЖЛИВІСТЬ КОЖНІЙ ЛЮДИНІ КОНТРОЛЮВАТИ ВЛАДУ І ВПЛИВАТИ НА ВЕЛИКУ ПОЛІТИКУ»

Варто відзначити, що в серпні число  матеріалів з політичною рекламою і агітацією на сторінках кіровоградських інтернет ЗМІ значно поступалося кількості публікацій з ознаками чорного піару.

Абсолютним лідером по кількості таких статей є сайт «Елисаветградский тиждень», який до речі, останнім часом активізував свою роботу ( Кіровоград: Хто скаже стоп “гречконосцю”? , «Кіровоградські активісти закликають Порошенка зупинити сина місцевого олігарха!» та ін),    Також такі матеріали з’являлись на сайті «Новини Кіровоградщини» (У соцмережах обурюються, що люди згодні підтримати тушку за пакет гречки ).  І, як відповідь, сайт «Рідний Кіровоград», наближений до кандидата, якого намагались очорнити дані публікації теж розміщує  статтю в тому ж дусі: В КІРОВОГРАДІ ЛЮДИ ПОВСТАЛИ ПРОТИ СПОРТМАЙДАНЧИКА ВІД СТРИЖАКОВА.

Показовим є те, що сайти, власники яких поки що не заявили про участь у виборчих перегонах, на даному етапі зберігають нейтралітет до всіх  наявних кандидатів і не ризикують розміщувати платні політично заангажовані матеріали.

Нагадаємо, що ГО “Територія успіху” за сприяння Фонду підтримки демократії Посольства США  починаючи з серпня цього року веде просвітницьку кампанію  ”Не продай свій голос за гречку”. Дана стаття є другою з циклу. Окрім моніторингу  і публікацій в рамках цієї кампанії готуються також флешмоби, опитування,  різні публічні акції і прес-конференції.
Стежити за перебігом кампанії можна на нашому сайті та у фб

Погляди викладені у даних матеріалах не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду СШАSupportedbytheDemocracyGrantsProgramofthe U.S. EmbassyinUkraine. Theviewsoftheauthorsdonotnecessarilyreflecttheofficialpositionofthe U.S. Government.”

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.