ЯК ДЕНЬ ЗНАНЬ ВИСВІТЛЮВАЛИ КІРОВОГРАДСЬКІ ІНТЕРНЕТ ЗМІ

З першим днем осені і початком нового навчального року місто помітно ожило, а разом з тим пожвавилась і політична агітація. Для багатьох політиків перше вересня вже давно є зручною нагодою нагадати про себе і через дітей прокласти собі шлях до сердець виборців.


Вони виголошують промови дарують подарунки і будь-що намагаються запам’ятатись в позитивному контексті. Для підсилення агітаційного ефекту долучаються і публікації у ЗМІ.


День знань був головною новиною на всіх інформаційних сайтах Кіровоградщини, але не всі обмежились репортажним висвітленням шкільного свята, у ряді публікацій була присутня і політична реклама. Причому в більшості випадків непряма. Так, наприклад, публікації сайтів «Рідний Кіроворгад» і  «Перша електронна» мають нейтральні заголовки і перший абзац, але далі за текстом іде розповідь про благодійність відповідних політиків, що завітали цього дня до школи, наводяться їх цитати («ЯК СВЯТКУВАЛИ 1 ВЕРЕСНЯ У КІРОВОГРАДІ? ФОТО, ВІДЕО»,  «Перший дзвоник приніс кіровоградським першокласникам свято та подарунки  (ФОТО)»)

Публікація сайту «Акула» вже в заголовку новини про перше вересня в Кіровограді, має прізвище можливої кандидатки на пост мера міста, далі текст рясно пересипаний її цитатами і фото.( Свято першого дзвоника: Лариса Онул привітала школярів з початком навчального року. ФОТО, ВІДЕО ) Так само одразу з агітації розповідь про перше вересня почали сайти «Кіровоградська правда» і «Новини Кіровоградщини» (Понад 20 шкіл області отримали від Ларіна подарунки до Дня знань)
Соціальні мережі вибухнули невдоволенням щодо участі політиків і чиновників в урочистих лінійках. Батьки школярів вважають, що довгі пафосні промови погано сприймаються дітьми і затягують час самого заходу, а оскільки цьогоріч ранок першого вересня був надзвичайно спекотним – це ще й призвело до частих випадків втрати свідомості сере дітей.

Нагадаємо, що ГО “Територія успіху” за сприяння Фонду підтримки демократії Посольства США  починаючи з серпня цього року веде просвітницьку кампанію  ”Не продай своє  місто за гречку”. Дана стаття є другою з циклу. Окрім моніторингу  і публікацій в рамках цієї кампанії готуються також флешмоби, опитування,  різні публічні акції і прес-конференції.
Стежити за перебігом кампанії можна на нашому сайті та у фб

Погляди викладені у даних матеріалах не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду СШАSupportedbytheDemocracyGrantsProgramofthe U.S. EmbassyinUkraine. Theviewsoftheauthorsdonotnecessarilyreflecttheofficialpositionofthe U.S. Government.”

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.