ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ “ГРЕЧКУ” РОЗДАВАТИ НЕ БУДУТЬ, ЗАПЕВНИВ ІМОВІРНИЙ КАНДИДАТ НА ПОСАДУ МЕРА

Днями в Кіровограді відбулась прес-конференція одного з імовірних кандидатів на посаду мера,  Андрія Табалова. Темою прес-конференції був заявлений звіт про роботу благодійного фонду його імені. Але фактично захід став ще однією спробою  відмежуватись від слави “головного гречкосія” місцевих виборів в Кіровограді, яку йому вже встигли приписати конкуренти, натхненні скандальною кампанією в Чернігові.

Приводом до таких закидів стала роздача продуктових наборів малозабезпеченим громадянам міста від імені благодійного фонду імовірного кандидата. Під час прес- конференції А. Табалов послідовно доводив, що благодійністю займається давно і це його душевний порив і відповідь на стан справ у державі.

Тим не менш, не можна лишати поза увагою той факт, що реальне пожвавлення його благодійної роботи і роздачі жовто-зелених продуктових пакетів, припав саме останні три місяці перед офіційним стартом передвиборчої кампанії.
“Юридично все зроблено чисто, – коментує правозахисник Євген Гурницький,  – тобто ні Табалова, ні його команду не можна обгрунтовано звинуватити ні в передчасному старті кампанії, бо ті ж пакети не мали ні символіки конкретної партії, ні листівок з фото кандидата і його прізвищем, тобто традиційних атрибутів агітації. Так само довести підкуп виборців не можливо, частково з тих самих причин, частково тому, що довести зв’язок між отриманням продуктових пакетів і голосуванням за кілька місяців після цього не можливо.

За рахунок того, що цей кандидат є достатньо впізнаваний в нашому місті – це дозволяє йому працювати в так званій сірій зоні. З одного боку він ніби не порушує закон, і притягти його до відповідальності майже неможливо. З іншого боку  його благодійна діяльність, об’єктивно, є  таки методом матеріального заохочення для мобілізації навколо себе електорату. Але попереду ще аж два місяці кампанії, тому передбачити чи вдасться йому таким чином досягти поставленої мети важко.”

 

 

Нагадаємо, що ГО “Територія успіху” за сприяння Фонду підтримки демократії Посольства США  починаючи з серпня цього року веде просвітницьку кампанію  ”Не продай своє  місто за гречку”. Окрім моніторингу  і публікацій в рамках цієї кампанії готуються також флешмоби, опитування,  різні публічні акції, тренінги і  прес-конференції.
Стежити за перебігом кампанії можна на нашому сайті та у фб

Погляди викладені у даних матеріалах не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду СШАSupportedbytheDemocracyGrantsProgramofthe U.S. EmbassyinUkraine. Theviewsoftheauthorsdonotnecessarilyreflecttheofficialpositionofthe U.S. Government.”

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.