ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ МУЗЕЮ БУЛО ПРОВЕДЕНО ПРАКТИЧНІ ВПРАВИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ

Сьогодні, 20 листопада на обласному семінарі-практикумі на тему: «Сучасні PR-заходи та формування позитивного іміджу музейних закладів» практичними знаннями у цій галузі поділилась  наша працівниця – Дуднік Ольга. Вона представила нашу громадську організацію «Територію успіху» та провела практичну вправу: «Презентація у ліфті». Під час вправи директори та співробітники музеїв згуртувавшись в команди і мали за 2 хвилини розповісти про свій музей та зацікавити всіх відвідати його. Вправа дуже розворушила учасників семінару і саме за допомогою неї вони зможуть надалі просувати власні ідеї.


Дуже важливою на державному рівні та актуальною є ідея розвитку території через культуру, розбудову культурної політики на рівні міста та регіону. А це передбачає залучення всіх можливих засобів для привернення уваги, організація акцій та обслуговування відвідувачів. У зв’язку із цим надзвичайно важливою є проблема ефективної промоції музеїв Кіровоградщини. Тому в таких випадках своїм досвідом поділились  вже обізнані знавці своєї справи: Талашкевич Вікторія, Гріднєва Ольга, Бажан Валентина, Кваша Олена та інші.


No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.